X Basic sürümünde özel mesaj atılabilir mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
X Basic sürümünde özel mesaj atılabilir mi?
0
●
14
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
X Basic sürümünde özel mesaj atılabilir mi?
22-11-2024, 18:06:45
#1
rufiqcavadov
Merhaba. Herhangi bir kişiye mesaj göndermek istediğimde ücret talep ediyor. Basic aboneliğine yükselirsem sorun çözülür mü?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler