Konu
X Basic sürümünde özel mesaj atılabilir mi?
22-11-2024, 18:06:45
#1
rufiqcavadov
Merhaba. Herhangi bir kişiye mesaj göndermek istediğimde ücret talep ediyor. Basic aboneliğine yükselirsem sorun çözülür mü?