• 22-11-2024, 16:57:01
    #10
    Qui non proficit, deficit
    abdulkerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışarıdan birisiyle ticaret yapsak mesela site yapıp satsam artar mı url felan girsem
    Foruma üye olmayan bir kullanıcı ile yaptığınız ticaretler için ticaret puanı alamaz ve veremezsiniz.
  • 22-11-2024, 16:57:25
    #11
    Kurumsal PLUS
    abdulkerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışarıdan birisiyle ticaret yapsak mesela site yapıp satsam artar mı url felan girsem
    Dışarıdan biriyle yaptığınız ticaret r10'u bağlamaz. R10 içinde yapacaksınız.
  • 22-11-2024, 19:06:59
    #12
    İmzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz
  • 24-11-2024, 14:02:48
    #13
    Önce müşteri olarak alışveriş yaparak ve 5 ticaret puanınızı tamamlayarak .