abdulkerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarıdan birisiyle ticaret yapsak mesela site yapıp satsam artar mı url felan girsem
Dışarıdan biriyle yaptığınız ticaret r10'u bağlamaz. R10 içinde yapacaksınız.