2009 dan beri aktif olarak kamp yapıyorum hocam ama şuan ekipmanlarım tam değil çadır uyku tulumu falan temel olanlar var basit bir kamp olursa katılmak isterim , harici olarak tif de de izci lideriyim biraz ara verdik ama yine kendi çapımızda bir şeyler yapıyoruz
Kampa fırsat buldukça gitmeye çalışıyoruz. Seviyoruz da Belgrad eskiden iyiydi ama artık serseri gibi takılan bir kitle hakim olmaya başladı. Kurtkemeri tarafına yaklaşık 6 7 yıldır gider kamp yaparız. Bu sıralar inönü yaylasına sardık daha keyifli oluyor. Biz genelde kışın daha fazla seviyoruz kamp yapmayı. Daha fazla doğa ile iç içe olabildiğimizi düşünüyoruz. Bazen eşimle bazen arkadaşlarla gittiğimiz güzel bir grubumuz var.
2009 dan beri aktif olarak kamp yapıyorum hocam ama şuan ekipmanlarım tam değil çadır uyku tulumu falan temel olanlar var basit bir kamp olursa katılmak isterim , harici olarak tif de de izci lideriyim biraz ara verdik ama yine kendi çapımızda bir şeyler yapıyoruz
Fazla ekipman var hocam sıkıntı yok.
kocaelidesin sanırım kartepe civarı güzel oluyor.
Kış kampı için
Kampa fırsat buldukça gitmeye çalışıyoruz. Seviyoruz da Belgrad eskiden iyiydi ama artık serseri gibi takılan bir kitle hakim olmaya başladı. Kurtkemeri tarafına yaklaşık 6 7 yıldır gider kamp yaparız. Bu sıralar inönü yaylasına sardık daha keyifli oluyor. Biz genelde kışın daha fazla seviyoruz kamp yapmayı. Daha fazla doğa ile iç içe olabildiğimizi düşünüyoruz. Bazen eşimle bazen arkadaşlarla gittiğimiz güzel bir grubumuz var.
Kurt kemeri güzel bende seviyorum hocam
Sadece işte geceleri tüfek tabanca ile ateş eden tipler var o huzur bozuyor bir de son 2 yıldır belediye pek temizlik yapmıyor
Biz girişten sağa sapıp ilerliyoruz dere tarafına geçiyoruz.
Fazla ekipman var hocam sıkıntı yok.
kocaelidesin sanırım kartepe civarı güzel oluyor.
Kış kampı için
Evet hocam kocaelideyim , yani Kartepe olabilir hocam biraz tepe noktalar güzel oluyor , biz genelde kandıra tarafında yapıyoruz Kartepe de güzel tepelere ulaşım biraz zor ama