Kampa fırsat buldukça gitmeye çalışıyoruz. Seviyoruz da Belgrad eskiden iyiydi ama artık serseri gibi takılan bir kitle hakim olmaya başladı. Kurtkemeri tarafına yaklaşık 6 7 yıldır gider kamp yaparız. Bu sıralar inönü yaylasına sardık daha keyifli oluyor. Biz genelde kışın daha fazla seviyoruz kamp yapmayı. Daha fazla doğa ile iç içe olabildiğimizi düşünüyoruz. Bazen eşimle bazen arkadaşlarla gittiğimiz güzel bir grubumuz var.