• 17-11-2024, 13:35:56
    #1
    bu lınkten bır telefon almak ıstemıs. https://link.dolap.com/sed6bk ama komısyon fazla dıye satıcı sahıbındene yonlendırmıs arkadasımı. onun lınkı sahte zaten bellı. https://sahibinden-getilan.e-tr-sepe...024172423-6263

    dolandırıldı aslında bılıyorum ama bu parayı gerı alma ıhtımalı var mı ? dırek kısı ısmıne havale yapmıs uyanmamıs hıc bu ıslerden anlamaz. Yorumlarınız ve yardımlarınız ıcın tesekkur ederım.
  • 17-11-2024, 13:36:17
    #2
    Evet maalesef dolandırılmiş
  • 17-11-2024, 13:38:33
    #3
    Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet maalesef dolandırılmiş
    Parayı akbanka yollamış. karsı taraf onay vermeden sanırım parayı alamaz gerı. ıhtıyacı olanda bırı uzuldum cok elımden ne gelır bılmıyorum
  • 17-11-2024, 13:38:46
    #4
    o parayı zor alırsınız çoktan kartcıdan temize çekmiştir, geçmiş olsun
  • 17-11-2024, 13:40:47
    #5
    Arkadaşınız dolandırıcılık mağduru olmuş gibi görünüyor, çünkü sahte bir bağlantı üzerinden para transferi yapmış. Ne yazık ki doğrudan kişisel hesaplara yapılan havaleler, bankalar aracılığıyla geri alınması zor işlemler arasında.. Ancak arkadaşınız hemen bulunduğu ilin Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunarak dolandırıcının tespit edilmesini ve parasının iadesini talep edebilir. Ayrıca bankasıyla iletişime geçip durumu bildirmesi, dolandırıcının hesabının dondurulmasına yardımcı olabilir. Bu süreçte elindeki tüm belge ve mesaj kayıtlarını delil olarak sunması önemli.

    Profesyonel hukuki destek için tarafımızla iletişime geçebilirsiniz.
  • 17-11-2024, 13:43:41
    #6
    backlinkmatik.com
    çok temiz d0landırılmış, geçmiş olsun.
  • 17-11-2024, 13:44:14
    #7
    Geçmiş olsun arkdaşın hiçmi dikkat etmiyor hocam etraf *********** kaynıyor
  • 17-11-2024, 13:45:50
    #8
    Sahte site ama güzel taktik yapmis
    • Skywalker
    Skywalker bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2024, 13:49:34
    #9
    Sahibinden sayfasını bu kadar kopyalamaları nasıl mümkün çok büyük yaptırımları olması gerekmez mi ? Ödeme aşamasında son adımda büyük bir ironi var soyisimde zaten umarım sonuna kadar uğraşır arkadaşınız. Geçmiş olsun.