Sahibinden sayfasını bu kadar kopyalamaları nasıl mümkün çok büyük yaptırımları olması gerekmez mi ? Ödeme aşamasında son adımda büyük bir ironi var soyisimde zaten umarım sonuna kadar uğraşır arkadaşınız. Geçmiş olsun.