Çalıntı iPhone kullanılır mı?
10
●550
- 17-11-2024, 13:33:32Üyeliği durdurulduMerhaba biri telefonu satıp sim kart çalıntı yapıyor alan kişi zarar ediyor sonra olay çözülüyor ancak alan kişi zarar ettiği halde cihazı başkasına yok paraya satmayı düşünüyor e sim ile kullanılıyormuş. Bu cihazı alsak elimizde kalır mı? iPhone 11.
- 17-11-2024, 13:35:47Üyeliği durdurulduYanıt için teşekkürler henüz almadım fiyatı aşırı uygun çünkü sim kullanılmıyor sadece e simmiş.biadmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2024, 13:38:22Merhaba, Çalıntı bir telefon satın almak hukuki ve maddi riskler taşımaktadır. Çalıntı mal bilmeden alındığında dahi iyi niyet iddiası, malın piyasa değerine kıyasla aşırı düşük fiyatta olması durumunda zayıflar. Ayrıca, IMEI numarası bloke edilmiş bir cihaz, eSIM ile kısmen çalışsa da operatör hizmetlerinden faydalanamaz ve kullanımı sınırlı kalmaktadır. (BTK) üzerinden IMEI sorgulaması yapılmadan böyle bir cihazı almak hukuken riskli diye düşünüyorum.
- 17-11-2024, 13:41:18Üyeliği durdurulduumitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebiadmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYanıtlar için teşekkür ederim olayı bildiğim kadarıyla iki kişi anlaşıp ticaret yapıyor sahibi bir konudan ötürü cihazı çalıntıya düşürüyor. Fiyat uygun geldi de maalesef içinde bir iş var gibi doğrufatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2024, 13:43:22Üyeliği durdurulduCihaz çalıntı değil bildiğim kadarıyla bir üst yanıtta olayı anlattım sadece kayıtta öyle geçtiği için öyle yazdımdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle