umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etik değil bence
biadmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alma hocam basın agrır bır cocukta bana 12k ya 14 satmaya calısıyordu almadım bunun ıcınde bıt yenıgı var ama bılmıyorum alma bence basın agrıyabılır hıc bılmedıgın bır sebebten oturu zaten ulkedekı adalet sıstemı mechul
fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Çalıntı bir telefon satın almak hukuki ve maddi riskler taşımaktadır. Çalıntı mal bilmeden alındığında dahi iyi niyet iddiası, malın piyasa değerine kıyasla aşırı düşük fiyatta olması durumunda zayıflar. Ayrıca, IMEI numarası bloke edilmiş bir cihaz, eSIM ile kısmen çalışsa da operatör hizmetlerinden faydalanamaz ve kullanımı sınırlı kalmaktadır. (BTK) üzerinden IMEI sorgulaması yapılmadan böyle bir cihazı almak hukuken riskli diye düşünüyorum.
Yanıtlar için teşekkür ederim olayı bildiğim kadarıyla iki kişi anlaşıp ticaret yapıyor sahibi bir konudan ötürü cihazı çalıntıya düşürüyor. Fiyat uygun geldi de maalesef içinde bir iş var gibi doğru