Merhaba biri telefonu satıp sim kart çalıntı yapıyor alan kişi zarar ediyor sonra olay çözülüyor ancak alan kişi zarar ettiği halde cihazı başkasına yok paraya satmayı düşünüyor e sim ile kullanılıyormuş. Bu cihazı alsak elimizde kalır mı? iPhone 11.