Selamlar,
GSS prim borcu bana da çıktı, eve tebligat gelmiş.
tebligatta 1,8 k , e devlette 5 k yazıyor.
Fakat gelir testi düzgün çıkarsa devlet tarafından karşılanacağı yazıyor.
Şuan sigortalı bir işteyim (5-6 aydır)
Ama bu borcun yazıldığı dönem öğrenciydim, ödeyemezdim yani istesemde.
Sorum şu:
Gelir testi yaptırdığımda, borç dönemine mi bakarlar şuana mı bakarlar?
Çünkü bahsettiğim gibi borcun yazıldığı dönemde bir işim vs. yoktu
( alo 170 i arıyorum ama hat düşüyor, olmadı ssk ya gideceğim )
Sağlık prim borcu hk.
4
●138
- 15-11-2024, 11:02:38SGK'ya gitmeden öğrenci belgenizi yanınıza alın.royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de SGK 'dan önce kaymakamlığa giderek gelir testi başvurusu yapın ve oradan yazı alarak gidin. Kimliğinizin yanınızda olması yeterli. - 15-11-2024, 11:21:36hane geliri 40 bin gözüküyor, sanırım gelir testi yaptırsam da işe yaramaz gibi. 4 kişilik aileyiz. kişi başı 10 bin düşeceği için miktarı aşıyorMahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle