Selamlar,
GSS prim borcu bana da çıktı, eve tebligat gelmiş.
tebligatta 1,8 k , e devlette 5 k yazıyor.
Fakat gelir testi düzgün çıkarsa devlet tarafından karşılanacağı yazıyor.

Şuan sigortalı bir işteyim (5-6 aydır)
Ama bu borcun yazıldığı dönem öğrenciydim, ödeyemezdim yani istesemde.

Sorum şu:
Gelir testi yaptırdığımda, borç dönemine mi bakarlar şuana mı bakarlar?
Çünkü bahsettiğim gibi borcun yazıldığı dönemde bir işim vs. yoktu

( alo 170 i arıyorum ama hat düşüyor, olmadı ssk ya gideceğim )