• 13-11-2024, 21:02:16
    #1
    Merhabalar ;
    Kardeşim giyim üzerine satış yapmak istiyor ama bayan erkek olarak karar veremiyor.
    Bu alanda satış yapan arkadaşlar fikir ve öneride bulunursa sevinirim. Bayan giyim mi yoksa erkek giyim mi daha hızlı olur. Trendyol vs değilde kendi web sayfası üzerinden meta reklam çıkarak mi daha etkili olur ? Şu şekilde yapsa daha hızlı ilerler diyenlerin fikirlerini sabırsızlıkla bekliyorum. Değerli vaktini ayırıp yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
  • 13-11-2024, 21:06:24
    #2
    ⭐⭐ MASTER 🤖 GEO+SEO ⭐⭐
    Erkek giyim sayfaları, meta reklamları ile piyasaya çok çabuk tutunabiliyor; kadınlar ise daha çok Trendyol'daki butik mağazalardan alışveriş yapıyor.
  • 13-11-2024, 21:08:51
    #3
    Pazara çıkıp satsın daha zevkli ve kârlı olur
  • 13-11-2024, 21:09:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence giyim konusunu Şu şekilde yayabilir hocam kardeşiniz bilindiği gibi bazı insanlar sadece özel gunde giyinmek için bile ürün siparis verip temiz giydikten sonra iade eden insanlarla denk geldim veya ürünü küçük beden soyleyip geldiğinde çok küçüktü diye iade edenler çok olur bende bi ara düşünmüştüm bu işlemi kendi fikrim olarak bı oneride bulunmak istiyorum bence hem bay hem bayan giyimdense hem bay hem bayan iç çamaşırı tercih etmeli hem iade olmuyor hem değişim hocam insanlar bir kere düşünüp sipariş vermek yerine baya kez düşünüp sipariş verecektir hemde iade veya değişim işlemleri ile uğraşmış olacaksınız
  • 13-11-2024, 21:44:35
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazara çıkıp satsın daha zevkli ve kârlı olur
    Pazar için bir araştırma yaptı ama ucuz ürün bulup satması gerekiyormuş hem tezgah kirasını çıkarabilmek ve satış yapabilmek için. Bayan için pazar işi biraz zor gibi.
    Yousef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence giyim konusunu Şu şekilde yayabilir hocam kardeşiniz bilindiği gibi bazı insanlar sadece özel gunde giyinmek için bile ürün siparis verip temiz giydikten sonra iade eden insanlarla denk geldim veya ürünü küçük beden soyleyip geldiğinde çok küçüktü diye iade edenler çok olur bende bi ara düşünmüştüm bu işlemi kendi fikrim olarak bı oneride bulunmak istiyorum bence hem bay hem bayan giyimdense hem bay hem bayan iç çamaşırı tercih etmeli hem iade olmuyor hem değişim hocam insanlar bir kere düşünüp sipariş vermek yerine baya kez düşünüp sipariş verecektir hemde iade veya değişim işlemleri ile uğraşmış olacaksınız
    Mantıklı bir düşünce teşekkürler fikir için. İade konusu gerçekten can sıkıcı bir durum özellikle art niyetli kişilerle baş etmek zor.