Bence giyim konusunu Şu şekilde yayabilir hocam kardeşiniz bilindiği gibi bazı insanlar sadece özel gunde giyinmek için bile ürün siparis verip temiz giydikten sonra iade eden insanlarla denk geldim veya ürünü küçük beden soyleyip geldiğinde çok küçüktü diye iade edenler çok olur bende bi ara düşünmüştüm bu işlemi kendi fikrim olarak bı oneride bulunmak istiyorum bence hem bay hem bayan giyimdense hem bay hem bayan iç çamaşırı tercih etmeli hem iade olmuyor hem değişim hocam insanlar bir kere düşünüp sipariş vermek yerine baya kez düşünüp sipariş verecektir hemde iade veya değişim işlemleri ile uğraşmış olacaksınız