İşimi yaptım ödeme alamıyorum
5
●258
- 13-11-2024, 13:23:54Merhaba bir aracı müşteriye e-ticaret sistemi kurulumu yaptım bu e-ticaret sisteminin demolarını özellikleri whatsapp da konuşmalarda duruyor her şeyini kurmadan öncesinde ilettim fakat daha sonra müşteri bu benim istediğim gibi değil dedi ben ne attıysam onu kurmuşum sitesine farklı bir şey yok 2-3 aydır ödeme alamadım faturasız bir iş oldu bu konuda ne yapmak gerekir?
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 13-11-2024, 13:29:16Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Merhaba, faturasız bir iş yapıldığından, taraflar arasında yazılı bir sözleşme bulunmaması durumunda iletişim kanıtları büyük önem taşıyor. WhatsApp görüşmeleri ve gönderdiğiniz demolar, tarafların anlaştığı hizmet içeriğini göstermek açısından delil niteliğinde. Müşterinin "beklentisi karşılanmadı" iddiasına karşı, söz konusu görüşmeleri ve demoları ihtarname yoluyla müşteriye ileterek yükümlülüklerinizi yerine getirdiğinizi belirtip ödeme talebinde bulunabiliriz. Eğer müşteri hala ödeme yapmazsa, ticari bir uyuşmazlık söz konusu olduğundan tahsilat için mahkemede alacak davası açabiliriz.
- 13-11-2024, 13:30:13Teşekkürler beklediğim cevap buydu hocam.fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle