Merhaba bir aracı müşteriye e-ticaret sistemi kurulumu yaptım bu e-ticaret sisteminin demolarını özellikleri whatsapp da konuşmalarda duruyor her şeyini kurmadan öncesinde ilettim fakat daha sonra müşteri bu benim istediğim gibi değil dedi ben ne attıysam onu kurmuşum sitesine farklı bir şey yok 2-3 aydır ödeme alamadım faturasız bir iş oldu bu konuda ne yapmak gerekir?