• 11-11-2024, 11:11:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bankadan icralarim var maas 4/1 kesiliyor. Ozel guvenlik sirketine kaydolsak kimligi alsak,is bulabilirmiyiz bu 4/1 kesilen maas meselesi yüzünden
  • 11-11-2024, 11:25:59
    #2
    SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bankadan icralarim var maas 4/1 kesiliyor. Ozel guvenlik sirketine kaydolsak kimligi alsak,is bulabilirmiyiz bu 4/1 kesilen maas meselesi yüzünden
    işe girişte durumu anlatırsan sorun olacağını sanmıyorum.
  • 11-11-2024, 14:51:58
    #3
    işle icranın alakası yok. siz işe girin, zaten direk keserler maaştan, sıkıntı yok.