SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bankadan icralarim var maas 4/1 kesiliyor. Ozel guvenlik sirketine kaydolsak kimligi alsak,is bulabilirmiyiz bu 4/1 kesilen maas meselesi yüzünden
işe girişte durumu anlatırsan sorun olacağını sanmıyorum.