• 10-11-2024, 09:54:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Neden forum bende bu şekilde görünüyor?



  • 10-11-2024, 09:55:22
    #2
    10 Kasım
  • 10-11-2024, 09:55:32
    #3
    sadece r10 değil.
    tüm dünya bugün siyah beyaz kardeş.........
  • 10-11-2024, 09:57:41
    #4
    Bugün 10 kasım hocam bırakta siyah beyaz olsun.
  • 10-11-2024, 10:00:14
    #5
    Bilinçli yapmadığınızı düşünüyorum ama böyle bir konu açmak kusura bakmayın biraz ayıp olmuş hocam.
  • 10-11-2024, 10:00:59
    #6
    Girez Girmez anladım, Ayık ol.
  • 10-11-2024, 10:01:36
    #7
    Bende böyle değil, ayarlardan mı yapılıyor?
  • 10-11-2024, 10:06:48
    #8
    Aydınlığın değerini biliyoruz ve her 10 Kasım'da olduğu gibi biz de bugün karanlığız;

    https://elementorprolisans.com/