📿📿📿📿📿BABAM📿📿📿📿
Allah rahmet eylesin cennet mekanı olsun hocam. Benim babamda 2008 yılında vefat etti, o zaman 11 yaşındaydım halen düşünürüm yaşasaydı hayatım nasıl olurdu diye.
2012 yılında babam'ı kaybettim her zaman aklımda olur hep düşünürüm keşke şuan olsaydı nasıl olurdu diye 12 yıl geçmiş ama insan her zaman her an özlüyor hep aklında oluyor.
Allah rahmet eylesin cennet mekanı olsun abi. Benim babamda 2008 yılında vefat etti, o zaman 11 yaşındaydım halen düşünürüm yaşasaydı hayatım nasıl olurdu diye.