Konu
Kimi Unutamadınız?
10-11-2024, 01:34:02
#16
Sazlon
Qui non proficit, deficit
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2012 yılında babam'ı kaybettim her zaman aklımda olur hep düşünürüm keşke şuan olsaydı nasıl olurdu diye 12 yıl geçmiş ama insan her zaman her an özlüyor hep aklında oluyor.
Allah rahmet eylesin Ayhan hocam, başın sağ olsun.