• 09-11-2024, 22:11:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar... NetGSM'e destek olmak amaçlı sabit internetimi NetGSM'e tanışıyorum. 100 Mpbs'e kadar 299 TL diyor. Kullanan var ise nasıldır? Memnunmusunuz?
  • 09-11-2024, 22:16:10
    #2
    Adamları bitirmeye ant içtiler.
  • 09-11-2024, 22:20:15
    #3
    Comnet tavsiye ederim aynı fiyat hocam
  • 09-11-2024, 22:38:21
    #4
    Ben kullanıyorum hocam vdsl var bende memnunum gayet ama oyunlarda diğerlerine göre çok iyi performans veriyor diyemem
  • 09-11-2024, 22:42:38
    #5
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamları bitirmeye ant içtiler.
    Köfteci Yusuf’u nasıl kurtardıysak NetGSM i de kurtarırız inşallah. Türkcell in sadece adı Türk kalmış.