MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamları bitirmeye ant içtiler.
Köfteci Yusuf’u nasıl kurtardıysak NetGSM i de kurtarırız inşallah. Türkcell in sadece adı Türk kalmış.