• 09-11-2024, 13:44:14
    #1
    merhabalar bu yasadışı bahisler icin ibanları yada paparaları nereye bildiriyoruz ?

    dönus yapan bi yer varmı yada sonuc veren bi calısma
  • 09-11-2024, 13:47:28
    #2
    Papara desteği ara direkt hocam
  • 09-11-2024, 13:49:07
    #3
    3 kuruş para için hesabını kiralayanları yakma bence eğer ana kasa olduğuna eminsen yap bunu tabi bu bir tavsiye yine sen bilirsin.
  • 09-11-2024, 13:54:22
    #4
    yav bu işe ordu gibi 1000 memur görevlendirip çözmeyenlerin senin şikayetini değerlendireceğini mi sanıyorsun hocam ?? Aslında çok basit her şey kendi ellerinde btk'da anında link engellenebilir adamların linkleri engelleniyor anında yeni link devam.. anında sende takip et engellesene taaaa 1 hafta sonra bu işin peşine düşmüyorlar açık ve net anca söylemde
  • 09-11-2024, 14:05:48
    #5
    HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kuruş para için hesabını kiralayanları yakma bence eğer ana kasa olduğuna eminsen yap bunu tabi bu bir tavsiye yine sen bilirsin.
    15 yasındakı yegenıme kadar bu iş dusmus para atmıs oynamıs onlarda kiralamasin 3 kurus para ıcın kendını yakmasın
  • 09-11-2024, 14:27:31
    #6
    Burada şikayet etme diyenler bu işe bulaşanlar. Şikayet edin hocam
  • 09-11-2024, 14:56:32
    #7
    Şirkete kurulduğundan beri bakış açımın olumsuz olmasının sebebi bu yasadışı bahiscilerin işlerini kolaylaştırması. Bu işin kökü kazınmak istense kazınır, buna dair o kadar büyük bir çaba olduğuna inanmıyorum ama yine de boş vakitlerde şikayet oluşturmaktan zarar gelmez.
    Devletimiz de yasal bahisten vergileri biraz düşerse aslında bunlara talep epey azalabilir ama yine de bu bahane değil tabi.
  • 09-11-2024, 15:50:49
    #8
    Şikayet edersen daha oynamaz hocam müthiş çözüm
    HizliBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yasındakı yegenıme kadar bu iş dusmus para atmıs oynamıs onlarda kiralamasin 3 kurus para ıcın kendını yakmasın
  • 09-11-2024, 16:20:35
    #9
    Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edersen daha oynamaz hocam müthiş çözüm
    bu ulkedekı temel sorunlardan bırısıde senın gıbıler hiç bişi yapmamak cözummu elımden gelen bu napayım gidip milletin kafasınamı sıkıyım ?