Şirkete kurulduğundan beri bakış açımın olumsuz olmasının sebebi bu yasadışı bahiscilerin işlerini kolaylaştırması. Bu işin kökü kazınmak istense kazınır, buna dair o kadar büyük bir çaba olduğuna inanmıyorum ama yine de boş vakitlerde şikayet oluşturmaktan zarar gelmez.
Devletimiz de yasal bahisten vergileri biraz düşerse aslında bunlara talep epey azalabilir ama yine de bu bahane değil tabi.