• 07-11-2024, 02:27:41
    #1
    Merhabalar
    Yarın 0 araç alacağım özel plaka istiyorum
    Nasıl alabilirim bilgisi olan varmı
    Ve şöyle bişey var
    İstediğim plaka hanesine gelmekte zaten o harfleri söylesem yaparlarmı nasıl işliyor bi aydınlatır mısınız
    Nerede belirleniyor noterdemi şoförler odasındamı
  • 07-11-2024, 02:28:51
    #2
    Emniyette belirleniyor istediğiniz plaka.
  • 07-11-2024, 02:29:40
    #3
    https://www.r10.net/sorum-var/425893...ati-nedir.html

    Bu konuda bilgi mevcut hocam yorumlarda
  • 07-11-2024, 02:30:48
    #4
    Emniyet'e bağış yaparak alabilirsiniz tabi alacağınız özel plakaya göre bağış miktarı değişkenlik gösterir.
  • 07-11-2024, 02:30:58
    #5
    Sıfır araç alacaksanız, bu talebinizi bayiye bildiriniz, onlar sizin adınıza emniyetten hallediyorlar.
  • 07-11-2024, 09:50:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçen ay araba alırken bende sormuştum. 7 k-50 k arası seçeceğin plakada ki harflerin tercih edilmesine göre bağış yapman gerekecek dediler.