Merhabalar
Yarın 0 araç alacağım özel plaka istiyorum
Nasıl alabilirim bilgisi olan varmı
Ve şöyle bişey var
İstediğim plaka hanesine gelmekte zaten o harfleri söylesem yaparlarmı nasıl işliyor bi aydınlatır mısınız
Nerede belirleniyor noterdemi şoförler odasındamı