• 06-11-2024, 14:19:46
    #1
    İyi günler herkese geçen senelerde bi manzara kenarında arkadaşlarımla bir şeyler içiyorduk o sırada yandaki grup alkollüyken ormanı bilinçli şekilde yakıp kaçtılar bende plakasını aldım polise verdim o gece polis 12 den sabah 6’ya kadar beni karakol karakol adliye adliye dolandırdı en son komiser birdaha uğraşmayacaksın bide bilgilerin gizli kalacak diye söz verdi. iki sözünüde tutmadı adamlar bana ulaştı tehdit etti neyse sıkıntı ayın 14 unde mahkeme olması bende gitmememeyi planlıyorum yoğunum gitmezsem en fazla ne olabilir ki?
    • Vanq
    Vanq bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 31 Beğeni
      Türkiye'de hiçbir iyilik cezasız kalmaz, yaktılar mı ormanı? geç abi karşısına ısın.
      Kim yaptı ise arasın bulsunlar geze geze, araştıra araştıra.

      Sen vatandaş olarak görevini yapıp ihbar edersen, işte böyle boku sana bulaştırırlar.
  • 06-11-2024, 14:22:21
    #2
    Konu başlığında polisi genellemeniz hoş olmamış.

    Sorunuza gelince, müşteki olarak ceza davasına katılıp duruşmalardan bağışık tutulmayı talep etmelisiniz. Eğer gitmezseniz zorla getirme çıkar.
  • 06-11-2024, 14:23:44
    #3
    al işte al başa bela
  • 06-11-2024, 14:23:53
    #4
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığında polisi genellemeniz hoş olmamış.

    Sorunuza gelince, müşteki olarak ceza davasına katılıp duruşmalardan bağışık tutulmayı talep etmelisiniz. Eğer gitmezseniz zorla getirme çıkar.
    Benim ve ailemin can güvenliğinin olmamasıda hoş değil hocam. bağışık nedir tam olarak teşekkürler yorumun için
    • Sigma
    Sigma bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2024, 14:24:16
    #5
    Mahkemeye gitmezsen ikinci mahkemede zorla getirme ister hakim, yakalandığın yerde paketlerler
    Bu arada polisin isim vermesine gerek yok zaten dosyada adın vardır tanık olarak sanığın avukatları bu bilgiye ulaşabilir.
  • 06-11-2024, 14:25:51
    #6
    iste bu ulkede yasmayi bu sebeplerden dolayi istemiyorum. Gecmis olsun. Mahkemeye gitmezseniz zorla getirme karari cikarilabilir.
  • 06-11-2024, 14:26:10
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Türkiye'de hiçbir iyilik cezasız kalmaz, yaktılar mı ormanı? geç abi karşısına ısın.
    Kim yaptı ise arasın bulsunlar geze geze, araştıra araştıra.

    Sen vatandaş olarak görevini yapıp ihbar edersen, işte böyle boku sana bulaştırırlar.
  • 06-11-2024, 14:27:22
    #8
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığında polisi genellemeniz hoş olmamış.

    Sorunuza gelince, müşteki olarak ceza davasına katılıp duruşmalardan bağışık tutulmayı talep etmelisiniz. Eğer gitmezseniz zorla getirme çıkar.
    Yahu sen önce genelleme nasıl yapılır onu öğren. Polisler mi demiş, Polis demiş. İşiniz gücünüz savunma
  • 06-11-2024, 14:28:52
    #9
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sen önce genelleme nasıl yapılır onu öğren. Polisler mi demiş, Polis demiş. İşiniz gücünüz savunma
    farketmiyor ben plakayı verip arkama dönüp gidebilirdim ne gerek var dosyada adımın geçmesine? Plakayı arabanın modelini söyledim yetmez mi?