İyi günler herkese geçen senelerde bi manzara kenarında arkadaşlarımla bir şeyler içiyorduk o sırada yandaki grup alkollüyken ormanı bilinçli şekilde yakıp kaçtılar bende plakasını aldım polise verdim o gece polis 12 den sabah 6ya kadar beni karakol karakol adliye adliye dolandırdı en son komiser birdaha uğraşmayacaksın bide bilgilerin gizli kalacak diye söz verdi. iki sözünüde tutmadı adamlar bana ulaştı tehdit etti neyse sıkıntı ayın 14 unde mahkeme olması bende gitmememeyi planlıyorum yoğunum gitmezsem en fazla ne olabilir ki?