• 04-11-2024, 19:33:11
    #1
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Edit.
  • 04-11-2024, 19:35:04
    #2
    ben şahsen herkesin cehenneminin aynı olmadığını düşünüyorum, günahlarımıza göre ızdırabımızı çekeceğiz
  • 04-11-2024, 19:35:50
    #3
    bu dünya yetmezmiş gibi bide diğer dünyada yanıcaz sinirlerim bozuldu
  • 04-11-2024, 19:40:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla hocam açıkçası söyle diyeyim bunca hak yiyen faiz yiyen. Yetim hakki yiyen garibani ezen kişi varken sira bana geliyorsa cehennemde inancımı sorgularım açıkçası 🙂
  • 04-11-2024, 19:41:10
    #5
    Türkiyeden gelene inşallah bir şey yaparlar cenette cehennemi yaşattılar bize
  • 04-11-2024, 19:46:18
    #6
    Anlatıldığı gibi bir cehennemde ben şahsen bir sapığı bile yakmak istemem elimde imkan olsa zira o sapığın da sapik olmak istediğini sanmam kader şartlar yaşamı onu öyle yapıyor diye düşünüyorum.
  • 04-11-2024, 19:46:21
    #7
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    MehmetTurp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam açıkçası söyle diyeyim bunca hak yiyen faiz yiyen. Yetim hakki yiyen garibani ezen kişi varken sira bana geliyorsa cehennemde inancımı sorgularım açıkçası 🙂
    Herkes kendinden sorumlu. İnancınız varsa onlardan bana sıra gelmez diye düşünmek çok saçma olur
  • 04-11-2024, 19:49:12
    #8
    Backlink kasmaya devam
  • 04-11-2024, 19:49:31
    #9
    Hayal dünyanıza bağlı sonuçta cehennemi biz yarattık(kafamızda).