Anlatıldığı gibi bir cehennemde ben şahsen bir sapığı bile yakmak istemem elimde imkan olsa zira o sapığın da sapik olmak istediğini sanmam kader şartlar yaşamı onu öyle yapıyor diye düşünüyorum.