• 03-11-2024, 20:17:49
    #1
    Arkadaşlar merhabalar;
    Telefon alma arefesindeyim. Honor 200 pro favorim. S24 fe de hoşuma gidiyor. Düz honor 200 işlemcisi beni yarı yolda bırakır mı? Ayrıca 30.000 TL'ye kadar öncelik kamera olmak üzere uzun vadede üzmeyecek telefon önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.
  • 03-11-2024, 20:19:16
    #2
    Biraz klasik gelicek ama hocam butcenizede uygun şahsen kendimde kullandim hic sıkıntısı olmayan bir cihaz iphone 13 alabilirsiniz ayrica kamerasida hem gece hem gunduz olsun cok iyi.
  • 03-11-2024, 20:21:45
    #3
    Ben uzun zaman Xiaomi kullandım nihayetinde s24 aldım. Samsung sistem olarak gayet yeterli ve stabil.
  • 03-11-2024, 20:22:05
    #4
    amiral gemisi s23 var o fiyata en iyisi,
    iphone 15 den daha üstün bi cihaz
  • 03-11-2024, 20:26:33
    #5
    Xiaomi 14t güzel bence
  • 03-11-2024, 20:28:36
    #6
    Arkadaşlar Samsung iyi hoş ama 8 GB ram ve en fazla 256 GB depolama olayı can sıkıcı. En alt android modelde bile 12/512 hafıza oluyor.
  • 03-11-2024, 20:29:56
    #7
    XemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz klasik gelicek ama hocam butcenizede uygun şahsen kendimde kullandim hic sıkıntısı olmayan bir cihaz iphone 13 alabilirsiniz ayrica kamerasida hem gece hem gunduz olsun cok iyi.
    Hep android kullandım ama iPhone hafıza 128 sıkıntı çıkartabilir hocam.
  • 03-11-2024, 22:02:51
    #8
    S24 ultra en iyisi hocam