Arkadaşlar merhabalar;
Telefon alma arefesindeyim. Honor 200 pro favorim. S24 fe de hoşuma gidiyor. Düz honor 200 işlemcisi beni yarı yolda bırakır mı? Ayrıca 30.000 TL'ye kadar öncelik kamera olmak üzere uzun vadede üzmeyecek telefon önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.