• 02-11-2024, 03:37:39
    #10
    Borcum yok, minnet altına girmem, bir başkasından para istemem. Kim olursa olsun (Banka dahil) ve ne kadar parasız olursam olayım kimseden bir kuruş para istemem ve almam.
  • 02-11-2024, 03:38:45
    #11
    Şükür borç yok ama gelir de yok😅
  • 02-11-2024, 03:56:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef 3800 Euro Borcum var 17 bin Euroluk arabam var başkada tek dikili ağacım yok 😂😂
  • 02-11-2024, 03:57:04
    #13
    Benim 240 civarı sanırım
  • 02-11-2024, 04:12:26
    #14
    200k xd
  • 02-11-2024, 04:14:26
    #15
    17,5
  • 02-11-2024, 04:18:53
    #16
    HGG
    Üyeliği durduruldu
    250 bin tl
  • 02-11-2024, 04:20:26
    #17
    Çok fazla değil ama bel büken cinsten, 155 bin TL kredi - kredi kartı - KMH hesap
  • 02-11-2024, 04:41:58
    #18
    Ödeyebildikten sonra borç kötü değildir hocam tam tersine genelde izlediğimiz büyük iş adamları elindeki parayı harcamak yerine uzun vadeli uygun oranlı krediler vesaire toparlıyor ve yatırımlarını bu şekilde yapıyor daha sonra yaptığı yatırım zaten o borcu kapatıyor.