Ödeyebildikten sonra borç kötü değildir hocam tam tersine genelde izlediğimiz büyük iş adamları elindeki parayı harcamak yerine uzun vadeli uygun oranlı krediler vesaire toparlıyor ve yatırımlarını bu şekilde yapıyor daha sonra yaptığı yatırım zaten o borcu kapatıyor.