• 01-11-2024, 01:39:59
    #1
    arkadaşlar merhaba, 75 yaşında babannemin 3 4 akşamdır tansiyonu 18 ve 21 arasında gidip geliyor. 2 kez acile götürdük dil altı verdiler düşürüp gönderdiler. Kendi tansiyon hapı var günde bir kez alıyor. Önceden tansiyonu yükselmiyordu bu kadar son günlerde bu şekilde oldu. acil doktoru tahlil ve ekg'de bir şey olmadığını söyledi. biraz önce baktım yine 18 civarlarında. sizce ne yapmalıyız? başına böyle bir şey gelen oldu mu?
  • 01-11-2024, 01:42:34
    #2
    Acilen hastane sonrasinda dahiliye. Beklemeyin. Sakaya gelmez.
  • 01-11-2024, 01:42:47
    #3
    Kurumsal PLUS
    Yediği içtiğine dikkat ediyor mu
  • 01-11-2024, 01:43:28
    #4
    Hocam stresten oluyor ilk gün birşeye üzülmüştür sonras tansiyon korkusundan artık otomatik oyle oluyor o kendini korkutmasa bile, Allah Şifa versin inşallah
  • 01-11-2024, 01:45:17
    #5
    hocam tetikleyen farklı bişi vardır yada artık vücut alıştığı için ilaçlar etki etmiyordur dozu yükseltilmesi lazım
  • 01-11-2024, 01:46:01
    #6
    ⭐⭐ Sosyal Medya Uzmanı ⭐⭐
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Dahiliyeye gözükmekte fayda var. Bu süreçte Teyzemizin yedigi yemeklerde tuz bulunmasın. Geceleri yatmadan önce limonlu su içebilir tansiyonu bir nebze de olsa dogal bir şekilde düşürüyor. Allah şifa versin tekrardan 🙏🙏
  • 01-11-2024, 01:46:35
    #7
    Yediklerine dikkat etmiyor. ama bu zamana kadar hiç dikkat etmiyordu. 2 yıl önce beyin kanaması geçirmişti. ve düzelmişti doktor getirmeyin bir sorun yok demişti. acil'de tomografi çekildi. doktor bir şey yok dedi bilincinde falan bir şey olursa ona dikkat edin dedi