tansiyonun 210 çıkması
6
●220
- 01-11-2024, 01:39:59arkadaşlar merhaba, 75 yaşında babannemin 3 4 akşamdır tansiyonu 18 ve 21 arasında gidip geliyor. 2 kez acile götürdük dil altı verdiler düşürüp gönderdiler. Kendi tansiyon hapı var günde bir kez alıyor. Önceden tansiyonu yükselmiyordu bu kadar son günlerde bu şekilde oldu. acil doktoru tahlil ve ekg'de bir şey olmadığını söyledi. biraz önce baktım yine 18 civarlarında. sizce ne yapmalıyız? başına böyle bir şey gelen oldu mu?
- 01-11-2024, 01:45:17hocam tetikleyen farklı bişi vardır yada artık vücut alıştığı için ilaçlar etki etmiyordur dozu yükseltilmesi lazım
- 01-11-2024, 01:46:01Öncelikle geçmiş olsun hocam. Dahiliyeye gözükmekte fayda var. Bu süreçte Teyzemizin yedigi yemeklerde tuz bulunmasın. Geceleri yatmadan önce limonlu su içebilir tansiyonu bir nebze de olsa dogal bir şekilde düşürüyor. Allah şifa versin tekrardan 🙏🙏
- 01-11-2024, 01:46:35Yediklerine dikkat etmiyor. ama bu zamana kadar hiç dikkat etmiyordu. 2 yıl önce beyin kanaması geçirmişti. ve düzelmişti doktor getirmeyin bir sorun yok demişti. acil'de tomografi çekildi. doktor bir şey yok dedi bilincinde falan bir şey olursa ona dikkat edin dedi
