arkadaşlar merhaba, 75 yaşında babannemin 3 4 akşamdır tansiyonu 18 ve 21 arasında gidip geliyor. 2 kez acile götürdük dil altı verdiler düşürüp gönderdiler. Kendi tansiyon hapı var günde bir kez alıyor. Önceden tansiyonu yükselmiyordu bu kadar son günlerde bu şekilde oldu. acil doktoru tahlil ve ekg'de bir şey olmadığını söyledi. biraz önce baktım yine 18 civarlarında. sizce ne yapmalıyız? başına böyle bir şey gelen oldu mu?