• 31-10-2024, 12:38:51
    #1
    Merhabalar,
    Askerlik sınıflandırma sonuçları açıklandı
    KUVVET: DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
    SINIF:TORPİDO

    Torpido sınıfı tam olarak ne oluyor pidayeden farkı nedir? İnternette bilgiye ulaşamadım detayları bilen varmı?
  • 31-10-2024, 12:41:27
    #2
    Askerliğinizi savaş gemilerimizin birinde geçirmeniz küçük de olsa muhtemel.
  • 31-10-2024, 12:41:28
    #3
    ben yıllar önce gittiğimde şoför yazıyordu nöbet ve hizmet dışı birşey yapmadım o önemsiz birşey
  • 31-10-2024, 12:41:55
    #4
    Gülmekten karnım ağrıdı kral burayada paylaşmak istedim.

    Yarın gel mermi olarak işe başla demiş TSK sana 😂🫡
  • 31-10-2024, 12:42:38
    #5
    torpido görmeden askerliğin bitecek hocam. Bol bol nöbet tutacaksın.

    Ben erzurum palandökende jandarmaydım. Jeneratör nöbeti tutuyordum ama jeneratör yoktu.
  • 31-10-2024, 12:56:02
    #6
    Hocam deniz kuvverletinde torpidocu olarak askerlik yaptığınızda deniz altında ve su üstü gemilerinde olan torpido dairesinde malzemelerle ilgili bir birimdi yanlış hatırlamıyorsam
  • 31-10-2024, 12:59:56
    #7
    askerde veteriner bir çocuğa mesleğini sorduklarında veteriner demişti. Çocuğu köpek bokçusu yapmışlardı. Narkotik köpeğinin bokunu bekleyip temizledi 6 ay. sizi de torpido ile alakalı her işte kullanırlar. en kötü gemilerin torpidosunu temizlersiniz.
  • 31-10-2024, 13:45:40
    #8
    Ya arkadaşlar askerliğin nöbetten ibaret olduğunu biliyorum zaten. Torpido sınıfını ilk defa duydum ne olduğunu merak ediyorum.
  • 31-10-2024, 14:41:05
    #9
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar askerliğin nöbetten ibaret olduğunu biliyorum zaten. Torpido sınıfını ilk defa duydum ne olduğunu merak ediyorum.
    torpido sınıfı, torpido bölüğüdür kardeşim. yüzlerce asker var. O torpidoların yanına bile yaklaştırmazlar sizi.