Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaşlar askerliğin nöbetten ibaret olduğunu biliyorum zaten. Torpido sınıfını ilk defa duydum ne olduğunu merak ediyorum.
torpido sınıfı, torpido bölüğüdür kardeşim. yüzlerce asker var. O torpidoların yanına bile yaklaştırmazlar sizi.