• 30-10-2024, 17:49:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar insan sevdiği arkadaşı ile uğraşır mı ? sizin arkadaşlık anlayışınız nasıldır ?
  • 30-10-2024, 17:50:59
    #2
    uğraşmaktan kasıt nedir
  • 30-10-2024, 17:53:12
    #3
    makara olsun diye laf sokmak .seninle uğraşarak seviyorum seni diyen biri
  • 30-10-2024, 17:53:58
    #4
    herkesle sizinle uğraştığı gibi uğraşıyor mu ona bakmak lazım
  • 30-10-2024, 17:54:48
    #5
    tabii ki hocam
  • 30-10-2024, 17:55:38
    #6
    hayır öyle herkesle uğraşmıyor karşılıklı uğraşıyoruz ve karşı tarafta kız
  • 30-10-2024, 17:55:49
    #7
    Aslında bu kişiden kişiye değişir. Yani şakaya maruz kalan kişi ile şakayı yapan kişi arasındaki münasebetin dozu ve derecesi çok önemli. Misal çocukluk arkadaşınız vardır kardeşinizden bile ayırt etmeyeceğiniz birisidir onun yaptığı şaka size dokunmaz bile çünkü zihninizde kötü, art bir niyet sezmezsiniz. Fakat fazla samimi olmadığınız sıradan bir arkadaşınız size çok lakayt şekilde şakalar yapıyorsa bu durum biraz garipsenebilir. Mesafeyi korumak gerekli diye düşünüyorum.
  • 30-10-2024, 17:55:50
    #8
    Uğraşmaktan ziyade arada kendi aramızda olan şakalar belki evet olabilir ama , toplumda , herhangi bir ortamda küçük düşürücü hareket olursa bu arkadaşlık değil.
  • 30-10-2024, 18:16:06
    #9
    Alpacinotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makara olsun diye laf sokmak .seninle uğraşarak seviyorum seni diyen biri
    Sizi bir toplum içinde sırf makara olsun diye uğraşıyor ise o adamdan hayır gelmez.