Aslında bu kişiden kişiye değişir. Yani şakaya maruz kalan kişi ile şakayı yapan kişi arasındaki münasebetin dozu ve derecesi çok önemli. Misal çocukluk arkadaşınız vardır kardeşinizden bile ayırt etmeyeceğiniz birisidir onun yaptığı şaka size dokunmaz bile çünkü zihninizde kötü, art bir niyet sezmezsiniz. Fakat fazla samimi olmadığınız sıradan bir arkadaşınız size çok lakayt şekilde şakalar yapıyorsa bu durum biraz garipsenebilir. Mesafeyi korumak gerekli diye düşünüyorum.