• 29-10-2024, 16:48:55
    #1
    Sözleşmeli uzman erbaş alımına başvurdum şuanda açıklanmasını bekliyorum.
    Ortaogretim kpss den 68.8 puan aldım sizce kazanır mıyım?
  • 29-10-2024, 16:49:46
    #2
    askeri personel alımında direkt alırlar onda memuriyet gibi dayı gerekmiyor
  • 29-10-2024, 16:51:30
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askeri personel alımında direkt alırlar onda memuriyet gibi dayı gerekmiyor
    Yorumlarda şu puanı aldım gelir mi vs vs gibi muhabbet döndüğü için yazdım hocam. Böyle dediğinize göre çağırırlar
  • 29-10-2024, 16:53:11
    #4
    remzicd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarda şu puanı aldım gelir mi vs vs gibi muhabbet döndüğü için yazdım hocam. Böyle dediğinize göre çağırırlar
    hakkınızda hayırlısı olsun
  • 29-10-2024, 16:53:51
    #5
    Taban puanı geçtiğiniz için çağırılırsınız, spor ve mülakat belirleyici seçim kıstası. Hakkınızda hayırlısı olsun.
  • 29-10-2024, 16:53:56
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınızda hayırlısı olsun
    Sağolun hocam
  • 29-10-2024, 16:54:40
    #7
    fixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taban puanı geçtiğiniz için çağırılırsınız, spor ve mülakat belirleyici seçim kıstası. Hakkınızda hayırlısı olsun.
    Anladım hocam teşekkür ederim.
  • 29-10-2024, 17:11:22
    #8
    Bende bekliyorum hakkımızda hayırlısı
  • 29-10-2024, 17:29:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benim bir küçüğüm 7 yıllık astsubay onun bir küçüğü ise müracaat etti haber bekliyor.