Sözleşmeli uzman erbaş alımına başvurdum şuanda açıklanmasını bekliyorum.
Ortaogretim kpss den 68.8 puan aldım sizce kazanır mıyım?
Jandarma uzman erbaş alımı hk
12
●326
- 29-10-2024, 16:51:30Yorumlarda şu puanı aldım gelir mi vs vs gibi muhabbet döndüğü için yazdım hocam. Böyle dediğinize göre çağırırlarobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 16:53:11hakkınızda hayırlısı olsunremzicd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2024, 16:54:40Anladım hocam teşekkür ederim.fixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle