obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askeri personel alımında direkt alırlar onda memuriyet gibi dayı gerekmiyor
Yorumlarda şu puanı aldım gelir mi vs vs gibi muhabbet döndüğü için yazdım hocam. Böyle dediğinize göre çağırırlar