Merhaba,
Fiyat/performans ürünü, rahat ve kullanışlı kullandığınız veya tavsiye edeceğiniz modeller nedir?
Çok fazla bütçem yok.
Çalışma veya Oyuncu Koltuk Önerisi
2
●126
- 25-10-2024, 14:57:44Oyuncu koltuğu aldım ben, 3 sene önce 5k'ya aldım. Ama keşke şu rahat çalışma koltuklarından alsaydım diyorum, bu çok ağır ve taşıması zor oluyor. Sanıldığı kadar da rahat değil bence, ben sevemedim ama kullanıyorum yine de
- 25-10-2024, 15:10:15İkea'da bir koltuk modeli var. Onu almayın da neyi alırsanız alın. Model İkea Markus idi sanırım. Kim aldıysa memnun değil.