Oyuncu koltuğu aldım ben, 3 sene önce 5k'ya aldım. Ama keşke şu rahat çalışma koltuklarından alsaydım diyorum, bu çok ağır ve taşıması zor oluyor. Sanıldığı kadar da rahat değil bence, ben sevemedim ama kullanıyorum yine de