• 22-10-2024, 10:14:07
    #1
    6 ay öncesine kadar Google'da çıkan numaraya basınca telefonda arama bölümüne yolluyordu, tek tek rakam tuşlamak zorunda kalmıyordum. Bunu tekrar nasıl yapabilirim?
  • 22-10-2024, 12:05:40
    #2
    anlamadım hocam dediğinizi webden basıp telefondan mı arama sağlıyordu eğer onun için diyorsanız yöntemi farklı ama telefondan arattırıyorum basıyor aramıyor diyorsanız onun yöntemi farklı hangisinden tam olarak bahsediyorsunuz algılayamadım
  • 22-10-2024, 12:13:26
    #3
    eqfnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım hocam dediğinizi webden basıp telefondan mı arama sağlıyordu eğer onun için diyorsanız yöntemi farklı ama telefondan arattırıyorum basıyor aramıyor diyorsanız onun yöntemi farklı hangisinden tam olarak bahsediyorsunuz algılayamadım
    O numaraya bastığım zaman telefona numara otomatik düşüyor direkt telefon numarasını girmeden arıyordum onu diyorum.