anlamadım hocam dediğinizi webden basıp telefondan mı arama sağlıyordu eğer onun için diyorsanız yöntemi farklı ama telefondan arattırıyorum basıyor aramıyor diyorsanız onun yöntemi farklı hangisinden tam olarak bahsediyorsunuz algılayamadım
O numaraya bastığım zaman telefona numara otomatik düşüyor direkt telefon numarasını girmeden arıyordum onu diyorum.