hocam pcm vardı borcumdan dolayı sattim 30bine mecburen ufak çapli zaman gecirmek için aldım bunuda ama pişmanim
Sana tavsiyem aldığın fiyata ilan aç koy zaten hemen satılmayacak o arada 1-2 oyun satın alır oynarsın. Git kutulu oyun al en azından satarken yanında verirsin satışı kolaylaştırır.
Dersenki onu satarsam elimde birşey kalmıyor sağlam uzun sürecek bir oyun al misal elden ring gibi o oyunu zaten 3-4 ay oynarsın oda yeter zaten sana.
ben şu an tüm paketlerde %30 indirim görüyorum. yani 12 aylık deluxe 1.9k civarı indirimle. ama hesabıma özel yapılan bir indirim de olabilir. ben cadılar bayramı ile alakalı herkeste olduğunu düşünmüştüm. kasımda veya yılbaşında size özel indirimler de çıkacaktır bu tarz. %30-%40 arası.
size ozel indirim sanirim hem psden baktım hemde mobile uygulamadan ancak 2400tl en düşük umarım gelir banada
Sana tavsiyem aldığın fiyata ilan aç koy zaten hemen satılmayacak o arada 1-2 oyun satın alır oynarsın. Git kutulu oyun al en azından satarken yanında verirsin satışı kolaylaştırır.
Dersenki onu satarsam elimde birşey kalmıyor sağlam uzun sürecek bir oyun al misal elden ring gibi o oyunu zaten 3-4 ay oynarsın oda yeter zaten sana.
Evet zaten uyguna aldım 4500tl civarına xbox geçeyim diye dusunuyordum ancak nasildir xbox hiç bilgim yok o yüzden bulaşmadım en iyisi oynadığım 2 oyunu cdsinindenk getirmeye çalısmak
fifa ve wwe24
size ozel indirim sanirim hem psden baktım hemde mobile uygulamadan ancak 2400tl en düşük umarım gelir banada
muhtemelen gelecektir hocam. haziranda toplu bir indirim görünmüştü herkese yaz indirimi diye. yine %30 indirim olmuştu tüm plus paketlerinde. kasım ayında black-sale muhabbetinden bir indirim veya yılbaşında herkese görünen bir indirim olacaktır bence. veya hesabınıza özel bir indirim de gelebilir
daha geçen araştırdım , konsoldan zevk almak için çok iyi bi tv ye sahip olman lazım dediler baktım 40 50 k en az , konsolda 15 20 k desen 70 k lara geliyor , o paradan sonra oyun almaya mecalım kalmazdı , boşverdim
daha geçen araştırdım , konsoldan zevk almak için çok iyi bi tv ye sahip olman lazım dediler baktım 40 50 k en az , konsolda 15 20 k desen 70 k lara geliyor , o paradan sonra oyun almaya mecalım kalmazdı , boşverdim
o fiyatlara uçmaya gerek yok açikçasi çok iyi değil tv standartlarda ancak keyifli oluyor arkadaşlarla fifa vs. ayrıca ps4 slim 4500tlye aldım ancak oyunlar 2 3bin tl 😁
Pc ve Xbox'da oyun hesabı alarak oynayabiliyorsun ama PS tarafında nasıl bilmiyorum. Farklı oyun hesaplara alarak oynamak mümkün ise onlara bir bakın derim.
Xbox sahibiyim yaklaşık 1.5 yıldır. Ancak Sony oyunlarını oynamak istediğimden ve gamepass içerisinde çok oyun olmadığından dolayı boş boş bekliyordu. Sonra satıp ps5 alma düşüncesine girdim. Ama oyun fiyatları cep yaktığı ve sadece oyun için kullanıldığı için vazgeçtim. Dün bir pc topladım 23K'ya 2k da bir monitör alacağım ve istediğim oyuna erişme imkanım olacak. Kişisel ve iş içinde kullanacağım. Böyle bir tercih yaptım. Tavsiye ederim.