Xbox sahibiyim yaklaşık 1.5 yıldır. Ancak Sony oyunlarını oynamak istediğimden ve gamepass içerisinde çok oyun olmadığından dolayı boş boş bekliyordu. Sonra satıp ps5 alma düşüncesine girdim. Ama oyun fiyatları cep yaktığı ve sadece oyun için kullanıldığı için vazgeçtim. Dün bir pc topladım 23K'ya 2k da bir monitör alacağım ve istediğim oyuna erişme imkanım olacak. Kişisel ve iş içinde kullanacağım. Böyle bir tercih yaptım. Tavsiye ederim.